Povídka na pokračování 1. díl

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

Svitky Alexe N. 

1. část, Ztracená zpráva

„Nazdar, jsem Alex N. Pokud tohle čteš, stal jsi se jediným, který bude mít možnost znát má vlastní kouzla a budeš schopný se dostat tam, kam jsem se dostal já. Prošel jsem každou chodbu Hradu a věděl to, o čem mnohdy ani učitelé neměli potuchy. Abys však tohoto byl schopný, musíš najít můj odkaz. Můj odkaz najdeš u věci, která mi byla nejblíž, jen s ní se dostaneš za tyto dveře.“


„To je úžasný!“
„Když myslíš Robe… Já si s tím nejsem jistá.“
„Ale no tak, Mir. Bude to super!“
 „Kéž bys to radši nenašel…“

***Před několika týdny. ***

„Tvé jméno?“ zeptala se profesorka. „Robert Carlton.“
„Dobrá, pojď kupředu a nasaď si Moudrý klobouk. A tvé jméno slečno?“ „Miranda Carltonová.“ „Hmm, bratr a sestra. No dobrá. Už sis nasadil ten klobouk chlapče?“

„Tak zde to bude jednoduché.“ pravil Moudrý klobouk. „Tvou cestu bude doprovázet kolej…Nebelvír!“
„Dále vy slečno. Nasaďte si klobouk.“
Miranda přišla ke klobouku, posadila ho na svoji hlavu a nemohla uvěřit tomu co jí řekl klobouk.
„Jsi úplně odlišná od svého bratra. On má sklony k rebelii a viděl jsem v něm jistý potenciál. Však se brzy ukáže. Naopak Tvou cestu povede…Mrzimor!“

***Po několika školních dnech.***

„Carltone! Vnímejte hodinu!“ řvala profesorka lektvarů. Výuka už Roberta pomalu přestávala bavit. Zdálo se mu to vše jednotvárné. Naopak jeho sestra výuka vnímala. Ten den, když se ale Robert vracel do nebelvírské věže do něj na chodbě někdo vrazil a svalil se ke zdi.
Když se však zvedal, dotkl se jedné cihly a ta odkryla takové…Vypadalo to jako madlo.
Zkusil za něj vzít a táhnout, jenže nic. Tak zkusil zatlačit a stěna se rozevřela.
Vešel dovnitř, kde našel list papíru. Na něm stálo:

„Nazdar, jsem Alex N. Pokud tohle čteš, stal jsi se jediným, který bude mít možnost znát má vlastní kouzla a budeš schopný se dostat tam, kam jsem se dostal já. Prošel jsem každou chodbu Hradu a věděl to, o čem mnohdy ani učitelé neměli potuchy. Abys však tohoto byl schopný, musíš najít můj odkaz. Můj odkaz najdeš u věci, která mi byla nejblíž, jen s ní se dostaneš za tyto dveře.“

Pokračování příště...

Merq Corner

2 komentářů:

  1. Anonymní

    Dobrá povídka, trochu mi to připomíná Raddlea, jak si myslí že ví všechno a tak. :)
    Cornelie Katniss Mandy

  1. Anonymní

    U těch přímých řečí je trochu nejasný kdo mluví a občas tam máš i chyby . Je tam hodně málo popisů jak situací,tak postav a jejich charakterů, snižuješ tím reálnost celé povídky :) Zatím je to hodně zmatené,ale nápad není špatný,jenom to chce trochu víc rozpracovat.

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)