Mrazivé zlatonky

Posted by Slídivé kukátko Štítky:


Majitelé kouzelnických obchodů s cukrovinkami si mohou mnout ruce. Tak vysoké zisky, jako v posledních týdnech, nezaznamenali již několik let. Kouzelnická veřejnost bere tyto obchody útokem. Ptáte se proč? Pak čtěte dále.


Na trhu se objevil nový trhák – cukrovinka s názvem Mrazivá zlatonka. Tato cukrovinka si rázem získala srdce tisíců kouzelníků a čarodějek, kteří nechtějí pouze mlsat, ale také se pobavit.

Mrazivé zlatonky nejsou totiž pouhou cukrovinkou. Podařilo se mi zastihnout tvůrce této cukrovinky, Marlona Sevinse a udělat s ním krátký rozhovor.

Arielka Snape: Dobrý den. Jak vás napadly právě Mrazivé zlatonky?
Marlon Sevins: Dobrý den. Již delší dobu jsem se snažil vymyslet nějakou novou cukrovinku, jelikož stávající trh již magickou společnost omrzel. Přemýšlel jsem, čím trh oživit a na nápad mne přivedla moje sedmiletá dcerka.
Arielka Snape: Vaše dcerka?
Marlon Sevins: Ano. *usmál se* Moje dcerka Beata je velmi živé dítě. Ráda si hraje. A jako každé dítě ráda mlsá. Ptal jsem se jí, jaký pamlsek jí chybí, co nového by jí udělalo radost a ona mi řekla, že by to mělo být něco tajemného. Něco, co překvapí a co ji zabaví, než to sní. O týden později jsme byli na famfrpálovém zápase našeho oblíbeného týmu, Beata si pochutnávala na ledových myškách a mne napadlo, co by se na trhu mohlo objevit.
Arielka Snape: Take jste skloubil dohromady sport a oblíbenou pochoutku vaší dcery?
Marlon Sevins: Přesně tak. Beata obdivuje chytače a občas zkouší chytat zlatonku. Samozřejmě ne opravdovou, ale dětskou hračku, která daleko neuletí. Proto mne napadlo, že by to mohl být dobrý nápad. A cukrovinka byla na světě. Realizovat nápad již bylo to poslední. Jsem z rodu magiocukrářů, proto cukrářská kouzla a techniky ovládám celkem obstojně.
Arielka Snape: A co na vaši novinku říká vaše dcerka?
Marlon Sevins: Je z Mrazivých zlatonek přímo nadšená. Musím ji krotit, aby jich nejedla příliš mnoho. Moc ji baví je rozbalit, čímž se aktivují kouzla a začnou poletovat. Těší mne její smích, když se je snaží chytit. Navíc to zlepšuje její postřeh, což je dobré.
Arielka Snape: Blahopřeji vám k vašemu nápadu. Zaujal nejen vaši dceru a další děti, ale i spoustu dospělých. Přeji vám, ať se vám daří vymýšlet další takové cukrovinky. Děkuji vám za rozhovor.
Marlon Sevins: Děkuji vám, už mám v hlavě další nápad, tak se snad dočkáte dalšího kousku. Nashledanou.
Arielka Snape: Budu se těšit. Nashledanou.

Jak vidíte, někdy stačí jen málo, aby se v hlavě zrodil skvělý plán. A co si o Mrazivých zlatonkách myslí ostatní kouzelníci a čarodějky, stojící na ně frontu před obchodem?

„Mrazivé zlatonky přímo zbožňuji. Je úžasné muset si napřed svůj pamlsek chytit. Je to dobrá hra a nikdy mě neomrzí.“
Mark Grown, desetiletý chlapec

„Mrazivé zlatonky jsem si oblíbil hned, jak se objevily v obchodech. Jsem profesionální hráč famfrpálu, chytač, a Mrazivé zlatonky i mně pomáhají trénovat soustředění a postřeh. A ta mrazivá chuť, když mám zlatonku na jazyku, to je něco úžasného.“
Tedd Clemorts, chytač Ohnivých fénixů

„Ještě jsem je neochutnala, ale slyšela jsem o nich chválu od všech mých kamarádů, proto jsem uprosila mamku, aby mi jich pár koupila. Jsem na ně zvědavá.“
Grace Longhornová, sedmiletá dívenka


Proto neváhejte, čtenáři Slídivého kukátka, a spěchejte si také pár Mrazivých zlatonek koupit, ať nezůstanete pozadu. Jistě z nich budete mít radost.


Arielka Snape

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)