Rozhovor s mrzimorskými studenty

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Velmi mne zajímalo, jaký pocit mají a jak se vlastně cítí studenti z mé žluté koleje. Proto jsem se dovolila pár Mrzimorčátek zeptat se na jejich názory ohledně Mrzimoru. Většina z nich nepočítala, že je Moudrý klobouk přiřadí právě do této čestné koleje, ale jakmile tam byli přiřazeni, Mrzimor si oblíbili a mají ho rádi. Pokud samozřejmě odpověděli popravdě. Ale já věřím, že ano.

A tak je to správné, každý by měl být rád ve své koleji. Zeptala jsem se na pět otázek studentů nových, ale i těch, kteří jsou na Hrádku už déle. Myslím, že je skvělé, že přibývají do naší koleje noví studentíci a věřím, že díky nim se zvýšil, ale i ještě zvýší, náš počet bodíků. Jako nedávno přistoupení studenti jsou například Gina Mitchellová, hassa, Michaelle Kerber. Jsem moc ráda, že je klobouk přiřadil do naší koleje. A myslím, že jsou dobrým příkladem pro ostatní nováčky.


Každého jsem se zeptala na tyto otázky:

1. Máš ráda Mrzimor, nebo bys chtěla být spíše v jiné koleji?

 2. Jak bys ohodnotila sebe ohledně aktivity v Mrzimoru, kolik úkolů jsi
 přibližně za poslední měsíc poslala nebo budeš chtít poslat, jsi nová?

 3. Na jaké zážitky z Mrzimoru nejraději vzpomínáš? Když jsi nová, tak co se ti
zatím v koleji Mrzimor nejvíc líbilo?

 4. Jak ses cítila, když si zjistila, že tě klobouk přiřadil do Mrzimoru? Byla to
 radost nebo zklamání?

5. Koho v Mrzimoru zatím pokládáš za své nejlepší přátele? A proč?




Odpovědi Giny Mitchellové

1.  Ahoj. Jsem úplně nová, jsem v Bradavicích asi tři týdny, když jsem se přihlašovala, doufala jsem v Nebelvír, ale Mrzimor mi vůbec nevadí, hlavně že to nebyl Zmijozel.

2. Aktivita si myslím je u mě docela dobrá, hned po zaregistrování jsem udělala všechny úkoly, které byly ještě aktuální, mám již přes 100 bodů a ráda bych co nejdříve byla v TOPCE. Úkoly mě baví a chtěla bych dál stíhat všechny předměty.

3. Zážitků zatím moc nemám, ale moc se mi líbilo přivítání od mrzimorských studentů v ložnici. Bylo fajn, že mi hned udělali místo u okna.

4. No, na tuto otázku nelze odpovědět určitě. Jelikož mým přáním byl Nebelvír, tak nadšení tam nebylo, ale zklamání také ne.

5. Co se týká kamarádů, s nikým jsem se ještě nebavila natolik, abych mohla říci, že je můj přítel.



Odpovědi Niikis

1) Navzdory tomu, že v knížkách HP jsem Mrzimor moc v lásce neměla, tady ho přímo miluju! A do jiné koleje bych už nechtěla.

2) Aktivitu mám v poslední době špatnou a většinou neodesílám tolik úkolů, jak bych chtěla.

3) Asi před rokem a půl, když jsem nastoupila do Mrzimoru (registraci jsem si  na nějakou dobu přerušila), tak hned na začátku byla úžasná bitva s vodou.

4) Když jsem zjistila, že nastupuji do Mrzimoru, byla jsem překvapená, ale hned po prvním dni jsem si Mrzimor zamilovala!

5) Mám pocit, že všichni jsou mí nejlepší kamarádi. Proč? Jednoduše proto, že jsou všichni super. Ale předtím jsem měla nejlepší kamarádku, Lily Tonksovou, která tu bohužel už nestuduje.



Odpovědi Kamči Sarunnové

1. Dříve jsem chtěla být v jiné koleji. Když jsem nastupovala, doufala jsem v Havraspár nebo Nebelvír, ale když mi klobouk vybral Mrzimor, zamilovala jsem si ho.

2. Myslím, že bych mohla vyvinout větší aktivitu. Vždycky si říkám: ,,Jó, pošlu to, to a to," a nakonec to neudělám. Za poslední měsíc jsem poslala tak… 8 úkolů + tam byla nějaká odměna za topku…

3. Ráda vzpomínám na Wolfku. Ti, kteří tu jsou už dřív, ji znali. Podpořila nás, Mrzimor, opravdu hodně, byla v Hradní radě, profesorka a skvělá studentka. No, už tu s námi není. Ale jsou tu nováčci a ti jsou také důležití.

4. Spíš zklamání. Řekla jsem si: ,,Do Mrzimoru chodí troubové!"… držela jsem se totiž popisu Rowlingové z 1. dílu. Ale zmýlila jsem se. Jsou tu fajn lidi, opravdu.

5. Nemám nejlepší přátele. Ne, že bych "nikoho neměla", ale zatím se spíš držím reality… chci říct, že skutečné kamarády mám v reálném světě, ne tady. Mám ráda některé hradníky, dobře se s nimi pokecá, souhlasím s jejich názory, ale to nejsou kamarádi. A zřejmě nikdy nebudou. Doufám, že to tak zůstane.


Odpovědi riki

1. Ano, mám ho ráda.

2. Nevím, poslední dobou nemám moc času, ale když jo, úkoly vždy pošlu, i když teď mě baví více semináře, a kolik úkolů posílám, tak to teda nevím.

3. Nejraději vzpomínám na polštářové bitky a taky vodní bitky.

4. Ze začátku jsem si říkala, že by bylo lepší být v Nebelvíru, ale pak, když jsem poznala lidi v Mrzimoru, ihned jsem poznala, že patřím sem, ale stejně mi to nedalo a šla jsem na výměnnej pobyt do Nebelvíru.
Měli to tam pěkný, ale podle mě nezáleží na tom, v jaký seš koleji, ale na tom, s jakými lidmi tam seš, to je to hlavní, a jestli se tam cítíme dobře,  proto se mi nejvíce líbí v Mrzimoru, ať si Rowlingová ve svých knížkách všímá jen Nebelvíru, mně je to jedno, já mám Mrzimor ráda a nevyměnila bych ho za žádnou kolej!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Asi Kamču a RAB, protože jsou dost chápavý, také Dolores, protože posílá úkoly skoro na všechny mé semináře a je s ní rozumná řeč.
Ale opravdu vyjmenovat všechny Mrzimorčátka, která mi jsou sympatická, to nejde. Každý má v sobě něco, co mi na něm vadí a naopak, co mi na něm nevadí.  Každý je něčím zvláštní a v mém srdíčku má své místečko.


Odpovědi hassy

1) Ahoj. Těžká otázka hned na začátek. Na jednu stranu se mi u nás v Mrzimoru líbí, ale zároveň mě mrzí nedostatek aktivity a studentů. Myslím, že je nespravedlivé, jak to mezi kolejemi je. A to všechno jen kvůli tomu, že HP proslavil a zvýraznil jen Nebelvír a Zmijozel…

2) Mám vyhraněné předměty (asi šest, odhadem), do kterých se snažím - a budu snažit - posílat úkoly pravidelně, i když mám náročnou školu, tréninky a navíc na intru není moc času, takže uvidím.

3) No, vzhledem k momentální situaci v Mrzimoru jsou na programu podstatnější věci, než zábavné chvilky. Aspoň mi to tak připadá, takže doufám, že se to změní.  Jinak se mi líbilo, že od začátku nebyl problém s tím, že by se se mnou nikdo nebavil.

4) Popravdě, o radosti se zrovna mluvit nedalo. Byla jsem si jistá, že nechci do Havraspáru (nic proti Havraspárským!), a když jsem zjistila že to bude Mrzimor, postavila jsem se k tomu jako - proč ne? Ale myslím, že to souvisí s otázkou 1).

5) Neměla jsem prozatím čas poznat lidi okolo mě natolik, abych někoho prohlásila za nejlepšího… Ale rozhodně je u nás spousta moc fajn lidí.



Odpovědi Michaelle Kerber

1. Při rozřazování jsem doufala, že by mě klobouk mohl přiřadit do koleje jako je Havraspár nebo Nebelvír. S Mrzimorem jsem vůbec nepočítala, proto to pro mě bylo velké překvapení. Říkala jsem si,  proč mě dal sem a měla jsem nutkání pochybovat o jeho duševním stavu. Ovšem po mojí první návštěvě této koleje jsem mu začala děkovat, protože tato kolej je opravdu plná ochotných a přátelských lidí a moc se mi tady líbí.

2. Zatím jsem se snažila jich splnit co možná nejvíce. Nejsem tu ale dlouho, a tak jsem nemohla splnit všechny, neboť jejich lhůta už vypršela. Teď se pilně chystám a velkou část z nich už mám hotovou. Budu se snažit být co nejvíce aktivní, abychom nebyli poslední.

3. Zážitky jsem za tak krátkou dobu posbírat nestihla, a tak odpovím na druhou část otázky. Líbí se mi, jak už jsem říkala, ochotní a přátelští lidé (a to nejen v Mrzimoru). Bradavice fungují na dobrém systému a jsem ráda, že se to daří. Je tady totiž plno milých slušných lidí, které to baví, a to je podle mě hlavní důvod, proč to funguje a proč se mi tady líbí.

4. Nebyla jsem šťastná, ale nebyla jsem ani zklamaná. Samozřejmě jsem byla trošku smutná, že nejsem v koleji, ve které bych si přála být, ale Mrzimor mi až tolik nevadil. Byla jsem spíše plná očekávání a strachu z toho, jak mě přijmou ostatní, jací budou, jaké to tam bude… Všechno ale dopadlo nad očekávání dobře.

5. Nemůžu to po tak krátké době určit. Oblíbila jsem si všechny, ale jestli musím jmenovat, tak by to asi byla Kikki a Kamča Sarunnová. Důvod je ten, že máme podobné názory.

Dolores Fawkesová

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)