Slídivé Kukátko ve zkratce

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

Školní časopis Slídivé Kukátko je s námi od května 2008 a já byla u toho!

Slídivé kukátko získalo svůj název začátkem roku 2008, kdy jsem byla v šéfredakci školního časopisu. V té době se jmenoval Bradavický zpravodaj a měl na kontě tři výtisky, které najdete ve starých číslech. Rozhodla jsem se pro změnu jména školního časopisu a vyhlásila soutěž o jeho logo – to jistě velmi dobře znáte. Jeho autorkou je Kara Morgan ze Zmijozelu.

(obrázek loga)

Další soutěžní příspěvky si můžete prohlédnout zde: Loga

Od té doby jsem byla v čele SK jako šéfredaktorka a redakce prošla několika změnami:

- redakce SK už nebyla volena na pevno, ale vždy na dva měsíce (po dobu jednoho vydání čísla)
- zrušila jsem pravidlo pro redaktory, které říkalo, že se do redakce mohou hlásit studenti od druhého ročníku výše => posty ve školním časopise jsou od té chvíle otevřeny všem, včetně studentů prvních ročníků!
- po nějaké době – v říjnu 2010 - jsem posty redaktorů zrušila úplně, takže již není třeba redakce, ale hradníci mohou napsat článek kdykoli

To jsou asi hlavní změny. Tou poslední, o které bych se chtěla zmínit, je převedení školního časopisu do podoby webu – dříve vycházel v podobě word a PDF. Toto se uskutečnilo v listopadu 2010.

V šéfredakci Slídivého Kukátka jsem byla s půlroční pauzou od jeho vzniku. Nyní už v jeho redakci působím už jen jako Redakční šotek, od února 2011, kdy jsem odstoupila z funkce šéfky a dohlížím na něj z povzdálí.

Od roku 2008 se v SK ve vedení vystřídaly tyto čarodějky, kterým chci nyní poděkovat:
Arielka Snape
Ditka New
Samara
Zuzabejda

Další jména, autory článků a jejich názvy naleznete zde v této malé knížce, kterou jsem pro vás připravila jako malé shrnutí z titulek všech vydaných čísel SK: Souhrn


Ally Owens Snape

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)