Napříč semináři

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

Milí čtenáři, rozhodla jsem se napsat pár slov ohledně našich hrádkovských seminářů. Snad vám budou k užitku a také se zapojíte.

Nejspíše uplynul už měsíc od chvíle, co jsem semináře převzala po Ditce. Za tu dobu jsem se mohla přesvědčit, že je to velmi rozmanitá práce, která mě baví.

Prvního, čeho jsem si začala všímat, byly oblasti, o kterých hradníci chtějí psát. Docela jsem se divila, že si mnozí vybírají historické události z mudlovského světa a celkově mudlovská témata. Uvítala bych více kouzelnických seminářů – jsou sice více o vymýšlení, než o hledání informací, ale mohly by pozvednout kouzelnickou atmosféru.

Ráda bych hradníkům přiblížila to, co ode mne mohou očekávat. V ředitelně se objevuju cca jednou za den, respektive odpovídám jednou denně. Po schválení tématu čekám na zaslání semináře na mou sovku AllyOwens@seznam.cz. Doba, kterou máte na poslání, není nijak určena. Nemusíte proto zbytečně spěchat.


Ve chvíli, kdy mi dojde seminář, vždy si jej přečtu. Obvykle reaguju do tří dnů, záleží na tom, kolik jich zrovna najednou je. Následně zkontroluju délku – už několikrát jsem musela seminář vrátit, protože autor nedodržel délku. Minimálně může mít výklad jednu A4, maximálně tři A4.

Když je seminář zcela nebo zčásti zkopírovaný, nemohu vám jej také uznat. Pokaždé pošlu výklad zpět s upozorněním a autor se může pokusit vypracovat nový. Lepíš je raději psát vlastními slovy, nebojte se toho.

Dále se dívám na obsah semináře a na pravopisné chybky. Pokud jich je v textu dost, tak seminář také vracím k přepracování, aby se alespoň zbytečné překlepy odstranily.

Když je všechno v pořádku, seminář putuje ke zveřejnění tím způsobem, že na příslušném místě založím žadateli místnost, kam si výklad sám vloží. Dle potřeby mohu zpětně vložit obrázky, pokud autor nemůže a chce je mít u textu. Po čtrnácti dnech se seminář stává neplatným a já přičtu body v těch případech, kdy hradník nemůže sám body udělovat. V závěru náleží autorovi odměna 20 bodů, které mu přičtu, když jeho seminář zazálohuju.


To je celé. Chtěla bych poděkovat těm, kteří se rozhodli sepsat seminář a druhým nabídnout svou práci, úsilí. Chtěla bych dát šanci všem, proto se nemusíte strachovat. Ráda vám se seminářem pomohu, když to bude v mé moci.


Ally Owens Snape

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)