Cestovat po Čechách je nuda!?

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Studenti v září přijdou do školy. První debaty směřují k prázdninám. Kde kdo byl, co prováděl, koho potkal. Ti, kteří byli v cizích zemích, litují ty, kteří mohou cestovat jen po naší zemi, a ti “ubožejší“ mohou jen závidět. Drahé dovolené v cizině jsou holt trendem.

Ale je to tak? Opravdu je čemu závidět? Ale ano, je. I já bych záviděla, kdyby můj přítel byl třeba ve Finsku, které miluji. Na druhou stranu si myslím, že i on by mi mohl závidět mou krásnou dovolenou zde v Čechách, protože taková dovolená v Čechách je často mnohokrát krásnější než vyhlídka na moře. Bohužel si však všímám, že si toto mnoho lidí neuvědomuje. Nevidí, že za krásou nemusí jezdit stovky kilometrů, že stačí jen hledat tady u nás. Hlavně u mladších dětí se stávají losery tito “domácí prázdninovci“. Ovšem i starší do sebe dokážou bodat, vytahovat se.

Když se s něčím takovým potkáte, zkuste se zamyslet. Vážně to, že někdo jezdí na dovolené pouze po Čechách, značí, že nemá dostatek peněz? Takto to zní absurdně, ale popřemýšlejte, kolikrát jste nad tím sami takto uvažovali.

Já se rovnou přiznávám. Nejednou jsem se na základní škole (před nástupem do Bradavic) vytahovala skvělou dovolenou s plným vědomím, že tak zapůsobím na ty, kteří byli maximálně tak na Mácháči. Až po pár “podprůměrných“ dovolených jsem zjistila, jaké krásy naše republika skrývá. A spoustu těchto míst mám rovnou za bukem. I tyto prázdniny jsem procestovala část naší země a byla sem spokojenější, než kdybych se měla válet u moře.

Tímto krátkým článkem nechci dokazovat, že nejlepší je dovolená v Čechách, jen poukázat na to, že i v okolí se dají prožít suprové prázdniny.

Any Sargo

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)