HRÁDEK, CO LEPŠÍHO SI PŘÁT?

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Myslím, že je načase, aby tento článek vznikl. Množí se nešvary, v nichž noví hradníci sprostě nadávají, že je hrádek blbost, a někteří ještě hůře…

Tito lidé nemají důvod, aby sem chodili a užívali si s námi, jako každý jiný. Tito lidé nikdy nevypracují úkol, nepomáhají ve všech věcech okolo a jen nadávají a nadávají a trousí o mém a vašem druhém domově škaredá slova. Nikdy nepochopili, jaká je radost, zapojit se do soutěže či konkurzu, aby si vylepšili své postavení… Nevědí, co by zde měli dělat, třeba pomoct koleji v turnaji, získání bodíků a udělat si zde místo, kam se budou rádi vracet, na pokec, na udělání úkolů, pro pomoc jiným, a hlavně, aby se naučili kouzlit. Proto tu snad všichni jsme, ne? Proč tedy dosedli na pomyslnou židličku, kde čekají na rozhodnutí klobouku, do které koleje půjdou?

Já, když jsem si klobouk na hlavu posadila, jsem skoro nedýchala napětím, kam půjdu… Dostala jsem se do Mrzimoru, první jsem byla zklamaná, ale potom jsem objevila to kouzlo a uvědomila si, že do lepší koleje jsem ani patřit nemohla, je to můj domov, kde prostě patřím a vím, že jsem zde patřit měla a jsem šťastná.

Proč tito lidé hanobí lidi z jiných kolejí, smějí se jim, a přitom ani nevědí, jakou službu jim klobouk
udělil, když je do koleje poslal. Chudák klobouk, kdyby věděl, jakože nyní ví, určitě lituje, že něco řekl, místo aby tyto lidi vyhodil. Tak proč? Sama to vidím, jak se snaží nabourat náš hrádek, tito lidé sem nepatří. Pochlebují se a my se je snažíme obrátit na naši stranu, přitom to už ani nejde… Prý blbá hra…

Slovo hra jsem přečetla několikrát, než jsem pochopila, že tenhle človíček patří k ničitelům, on nenašel zde to, co každý z nás, je zvláštní, prostě jiný, kazisvět. Chápu, že opakuji slova a věty, ale nevím, proč by tito lidé sem měli patřit a vlastnit to, co já a vy všichni. Zbavme se těchto lidí dřív, než bude pozdě. Možná, že někteří jste na ně ještě nenarazili, ale já ano a není to hezké, když hrádek ničí. A ničí i nás. Vždy když na ně narazím, tak mě zalije zlost. Nepatří tu, tak ať vypadnou, když se jim tady nelíbí. Ale ať nás, kterým je zde hezky, nechají být a žít si svůj život tam, kde se nám líbí…

Mia Lovegood, Mrzimor

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)