Víte, kdo jsou to ale lidi?

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Slyšel někdo z vás o ale lidech?
Už ze slov „ale lidi“ vám nejspíš došlo, že mají něco společného se slovem ale. A taky že ano. Ale lidi jsou ti, co vám na vše odpoví ale. Že to ale někdy není možné? To tedy není pravda.

Například:
a) Co děláš zítra?
b) Ale, zítra nemám čas, jedu k babičce.

Zvláštní, že ano? Tito lidé musí vždy vědět, co říct. Je téměř k nepochopení, jak to zvládají. Baví je to? Kdo ví.
Je to skoro k zbláznění, když vám někdo třeba na otázku „Jak se jmenuješ?“odpoví: „Ale já taky neznám tvoje jméno.“

Ovšem každý člověk je člověkem a všichni máme stejná práva, takže je jen na nich, jestli tak mluví.
Jak by asi vypadal rozhovor s ale kouzelníkem? Podíváme se na to, a schválně, kdo to rozezná od blázince.

Ahoj!
Ale vždyť tohle má být rozhovor, ne?

Ano, je. Tak tedy první otázka.
Ale toto není otázka.

No, na jaké chodíš hodiny?
Ale proč se ptáš?

Protože tohle je rozhovor.
Ale tohle zase není otázka.

Tak odpovíš mi už?
Ale na co?

No nic. Jdeme dál. Co máš na hrádku nejradši?
Ale neptala ses, na jaký chodím hodiny, protože na všechny kromě latiny a bohů, a nejradši nevím, co mám.

No konečně! A je někdo koho nemáš na hrádku rád/a?
Ale já mám rád/a snad všechny.

Do jakých chodíš obchodů v letaxové síti?
Ale já do obchodů nechodím. Ale i když, no, nechodím.

Víš co?
Ale jak bych asi věděl/a?

No nic. Tak ahoj a dík za rozhovor.
Ale to zas není otázka. Ale taky ses zeptala jen asi na čtyři věci. Ale tak ahoj, no.

Tak kdybych měla vystát takový rozhovor doopravdy, tak se snad zblázním.
No, tak nebuďte ale lidi, ale normální.
Mějte se!

Luccy, Havraspár

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)