Velikonoce

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Tento svátek je asi nejlepší pro kluky. Mohou holkám naplácat na zadeček a holky jim to vůbec nemůžou vyčítat. Ale holky, zamyslete se, oni nám naplácají a my jim za to dáme ještě nějaké to vajíčko.

Ano, vajíčka jsou jedním z hlavních představitelů pro Velikonoce. Holky si koupí bílá vajíčka, uvaří je a můžou s nimi dělat kousky. Můžou je obarvit na nějakou tu barvičku a pak na ně kreslit fixem, polepit je krajkami, nebo je také můžou nechat krásně barevné či bílé.

Kluci si mezitím udělají pomlázky z krásných vrbových proutků a celá rodinka je většinou pohromadě. Holky ale mají ještě jednu věc. Na Velikonoce se většinou upeče bábovka, ale ne ledajaká. Má buď tvar zajíčka s pořádnými oušky, nebo beránka, kterému někdo dává dokonce mašličku kolem krku.

Pak je zde ještě jedna věc. Jestli kluci přijdou s pomlázkou až po poledni, tak mají holky právo vzít vodu a polít je. Já osobně jsem ještě nikdy nikoho nepolila, což mě mrzí, ale i tak mě to baví. Můžu se na vajíčkách vykreslit, užiju si zábavu s mamkou a ráno mám krásný budíček, přímo od pomlázky, taky proto vždy usínám s polštářem na zadku.

Já vám tedy přeji, abyste si vy ty Velikonoce užili, vy kluci dejte holkám co proto, protože nám jinak zestárnou, a vy, holky, vytvořte co nejhezčí vajíčka a nezapomeňte klukům uvázat na konec pomlázky mašličky.

Fabulus Girl, Nebelvír

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)