VALENTÝN

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Valentýn je svátek zamilovaných. Na tento svátek si lidé vyznávají lásku, dávají si zamilovaná přáníčka a dárečky a jsou i tací, kteří Valentýn vůbec neslaví. Je velmi lehké koupit Valentýnku, těžší je ale na ni něco napsat. Normálně stačí napsat jen, že přejete danému člověku veselého Valentýna nebo aby našel novou lásku.

Můj článek je však zaměřený na to, co napsat, když chcete klukovi vyjádřit, jak ho máte rádi. Tady je pár příkladů co můžete klukovi napsat na Valentýnku, aby pochopil, že ho máte opravdu ráda.

Láska mi zlomila srdce
a láme mi ho pořád dál.
Už ho mám na miliony kousíčků,
chci ti jich pár dát.
Pojď, dej mi ruku, má lásko nádherná.
Půjdem proti řeky toku,
ty budeš můj a já tvá.

Život bez tebe?
Nebyl by.
Snad jako:
Běžet za tebou a nevědět kam...
Snít sny o tobě a být bezesná...
Cítit lásku a nemít srdce...
Chtít darovat ti vše a nemít nic...
Držet tě za ruku a být sama...
A proto jsi můj, můj, můj...
Tedy jestli chceš,
Chceš? Tak buď!!!

Valentýn může za sebou nechat spousty zlomených srdcí, ale s těmito psaníčky jistě zazáříte v jeho srdci a váš život bude barevnější. Tyto psaníčka jsem našla v jedné úžasné knížce a trošku jsem je poupravila. Nemusíte se spoléhat ale jenom na mé psaní, vždyť každý se může nechat oslovit svou velkou fantazií. Fantazie jako láska přece dřímá v každém z nás.         

riki, Mrzimor

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)