Rozhovor s Maruškou

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Rozhodla jsem se udělat rozhovor s novou studentkou na Hrádku – s Maruškou.

N: Ahoj. Jak ses vlastně dostala na Hrádek?
M: Dozvěděla jsem se to od jedný kamarádky, co tu je.

N: A co? Líbí se ti tu?
M: Je to tu fajn, ale nemám na to moc času...

N: Jak to?
M: No… bohužel mi hodně volnýho času zabírají kroužky a mudlovská škola…

N: Ach jo, tak to je mi líto, nechtěla bych být na tvým místě...
M: Jo, to já taky ne… ale doufám, že až se mi rozvrh trochu uvolní, budu mít na Hrádek víc
času.

N: Určitě… A co říkáš na svou kolej?
M: Ani jsem nečekala, že půjdu do Zmijozelu. Vzhledem k tomu, že miluji hady, jsem hrozně
Šťastná… A navíc tu jsou super lidičky.

N: To věřím. Tak jo, to by asi bylo všechno, přeji ti hodně štěstí do dalších let a víc volna…
M: Tobě taky. Ahoj.

N: Ahoj

nathalkasimova, Zmijozel

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)