Rozhovor s Fabulus Girl

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Milí hradníci, sepsala jsme pro vás další rozhovor. Tentokrát to je človíček, kterého jistě mnoho z vás zná. Fabulus Girl je nejen profesorkou, ale i prefektkou. Potkat ji můžete také v mnoha obchůdcích. Přečtěte si tedy rozhovor s touto skvělou osůbkou.

Ahojky Fab

1) Začnu tradiční otázkou. Jak ses vlastně dostala na hrádek?

Ahoj Diggy, na hrádek jsem se dostala díky své sestře. Když byla malá, tak tam velmi ráda chodila a já byla pečená vařená u ní v pokoji. Pak ji hrádek přestal bavit a už na něj nechodila. O několik let později, když už jsem si myslela, že to bude akorát, jsem po ní vyloudila adresu a bylo.

2) Jsi ráda v Nebelvíru a nebo byla tvá vysněná kolej jiná?

Popravdě řečeno, když jsem odpovídala na otázky Moudrému klobouku, tak jsem si velmi přála být v Havraspáru. Osud však rozhodl jinak. Nelituji toho. U lvíčat je to strašně fajn a do Havraspáru se můžu mrknout přes výměňák.

3) Ty jsi ve druhém ročníku, že? Jak jsi spokojena s výukou? Které předměty tě baví a které moc v lásce nemáš?

Ano, máš pravdu. Jsem ve druhém ročníku. Výuka je dokonalá, každý z profesorů tam dá vždy něco ze sebe. Nejvíc mě nejspíše baví Famfrpál a hned za ním jsou Lektvary. Já studuji téměř všechny předměty, jediný, který nestuduji, je latina a ta by se dala považovat za předmět, který nemám ráda.

4) Jsi sama také prefektkou a profesorkou. Která funkce tě baví více a co se ti na nich líbí?

To jsem, ale nemůžu přesně říci, že to je lepší, než to. Jako prefektka mě baví příprava turnaje a to, jak pomáhám lvíčatům, i když k tomu tuto funkci nepotřebuji. Na profesorce se mi zase líbí domácí úkoly a hodiny. Baví mě to sepisovat a opravovat a tím se i učím psát. Baví mě obojí a je to fajn pocit.

5) Co tvé reálné záliby a koníčky? Kolik ti je v reálu let a kde bydlíš?

Mým největším koníčkem je balet. Dělám ho letos 11. rokem a velmi mě to baví. V reálném světě mi je stejně jako na hrádku, tedy 14. Kde bydlím? Je to dosti osobní informace, ale pro ty, co to opravdu chtějí vědět, tak tu mám doporučení. Prohledejte hrádek.

6) Takže chceš upozornit na vlaječky, jo? Jde vidět, že hrádek opravdu znáš, kolikrát jsi četla školní řád?

Ano, ale i na jiných místech se to dá najít. Hrádek prozkoumávám každý den. Záleží na tom, jaký řád myslíš. Tu starou verzi znám pomalu nazpaměť. Kdybych měla říci, kolikrát jsem ji četla, tak se dostanu k okolí čísla 20. Ten nový školní řád jsem četla asi jen 7x, zatím.

7) A co Valentýn? Slavíš ho nějak? A co vlastně ty a kluci?

Valentýn mi přijde jako velmi hezký den. Všude kolem nás je láska a přátelství, psala jsem o něm i článek. Já ho slavím jen tak, že lidem, na kterých mi záleží, jsou to většinou příbuzní, tak těm dám nějaké to přáníčko a pusinku. Já a kluci? No, můžu říct, že toto téma je pro mě navždy uzavřené. Každý na mě kouká jako na 14-ti letou holku, která vypadá na deset a to je vše, sem tam se mě někdo zeptá, zda-li mu nepůjčím opsat úkol a tak. Láska se mi vyhýbá obloukem, ale já vím, že jednou přijde. Někdy nečekaně.

8) Blíží se nám pololetní vysvědčení. Jaké u tebe bude?

Nejprve jsem myslela, že to bude pohroma, ale nakonec se ukázalo, že je to hotové štěstí, takové hezké. Neříkám, že tam nejsou trojky, to ne, ale čtyřky a pětky tam nejsou vůbec. Jedniček je dost a dvojek taky. Máma říká, že je naprosto kouzelné.

Velmi děkuji za rozhovor. Přeji ti, aby ti tak krásné vysvědčení vyšlo i na konci roku. Také mnoho úspěchů v životě.

Diggy Mourovatá, Nebelvír

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)