Láska jako živel

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Vím, že je to hlavně cit, ale mrkněte na to ne z vašeho pohledu, ale z pohledu Lásky. Ona sebe samu bere jako živel, který může řádit, kde chce, kdy chce a jak chce. Budu teď mluvit, jako bych byla Láskou.

Víte, je to pro mě velká zábava. Vrážím si do lidí a tím jím otupím smysly. Jenže pouze na chvíli. Neomluvím se, jen si jich přestanu všímat a jdu dál. Někdy do nich vrazím znova a někdy se mi někdo zalíbí natolik, že se stanu jeho součástí, rozdvojím se a já si v klidu žiji u jednoho a můj dvojník pokračuje v mé práci. Je to sranda nemít omezení, ale mám bratra. Přátelství. To on žehlí to, co já vyvedu a způsobím slzy. Ani se na mě díky tomu nezlobí. Je to můj velký přítel a utěší i mě, když zjistím, že jsem trefila nepravého a on se na mě nenaštve. Tak já myslím, že mé řádění se nějak zastavilo, musím jít, šťastných ubývá. Mějte se.
  
Tak taková nějaká je láska. Jednoduše řečeno - Láska je živelný cit.

Fabulus Girl, Nebelvír

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)