Zima

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Co se vám vybaví, když se řekne zima? Nevím, co vám, ale mně se vybaví jen jedno. Sníh, který pokrývá celou krajinu, já stojím uprostřed a on na mě padá. Stojím tam v letních šatičkách, ale nevadí mi to.

Pro mě je zima jako ráj, ale byl by větší, kdyby nestudila. Na druhou stranu kdyby nestudila, nebyla by to zima a právě to ji dělá jedinečnou. Někomu zima i vadí a přál by si, aby nebyla, ale život bez zimy bych si nedovedla představit.

Jaká kouzla má zima? To mi taky vrtá hlavou. Jelikož my máme kouzel mnoho, jak těch s hůlkou, tak i těch naší osobnosti. Zima má to kouzlo, že dokáže být mrzutá, chladná, ale může z vteřinky na vteřinku být klidná, milá a překrásná. Ta krása, když je klidná, z ní dokonale překypuje.

Proto mám zimu ráda, je nepředvídatelná i divoká, prostě dokonalá. A jaký je váš názor?

fabulus.girl, Nebelvír

1 komentářů:

  1. Wolfka

    Zimu mám taky moc ráda - kam se na ni hrabou letní vedra, kdy je člověk línej, otrávenej z toho, že ani v noci není příjemná teplota...? V zimě se dá vzít si o svetr víc (a teplý ponožky) a.. pohled na zasněženou krajinu hnedka rozveselí. :-)

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)