Rozhovor s mudly

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Rozhodla jsem se zajít mezi mudly a udělat takovou reportáž, co si o silvestru a novém roku myslí mudlové. Posuďte sami:

Jdu po zasněžené ulici a odstartovávám reportáž. Potkám chlapíka, který vypadá dost drsně a začnu se ho ptát:

JÁ :  Dobrý den, posílám příspěvky do jednoho časopisu. Byl byste ochoten mi odpovědět na pár otázek ohledně nového roku?
ON:  Dobrý den, rád obětuji kousek času pro rozhovor do časopisu.
JÁ:   Jsem ráda, že jste rozhovor neodmítl, ale teď mi prosím řekněte, co si slibujete od roku 2011?
ON:  Já nejsem ten typ, který si něco plánuje, ale určitě si tento rok pořádně užiji se svým dvouletým synkem Tomášem a svojí manželkou Janou.
JÁ:   Vím, že nejste ten typ na plánování, ale mohl byste mi prosím říct, jestli něco nechystáte?
ON:  Tento rok určitě s rodinou pojedeme na dovolenou do Chorvatska a také si ho snad užijeme. Moje žena věří na konec světa v roce 2012 a tak si ho nejspíš bude chtít pořádně užít.
JÁ:   Všimla jsem si, že máte v tašce rachejtle. Máte je na Silvestra? V kolik hodin hodláte střílet?
ON:  No ovšem, na co jiného bych je měl mít. Nejspíš budeme s rodinou střílet až o půlnoci.
JÁ:   Děkuji vám za poskytnutí informací, ale teď už musím jít. Nashledanou.
ON:  Nashledanou

Nyní se blížím k tlustější ženě, té se budu ptát na jídlo. Toto téma se jí nejspíš bude líbit.

JÁ:      Dobrý den, posílám příspěvky do jednoho časopisu, mohla byste mi odpovědět na pár otázek?
ONA:  Samozřejmě, zlatíčko *pohladí mě po hlavě*, jen se ptej.
JÁ:      Děkuji vám za ochotu, ale teď se vrhneme na věc. Mohla byste mi říct, jestli děláte nějaké speciální jídlo na Silvestra?
ONA:  Ani nic moc nějak nedělám. Jenom klasiku. Chlebíčky, jednohubky a šampáňo.
JÁ:      Trávíte Silvestr sama, nebo jedete k rodině, přítelovi nebo kamarádovi?
ONA:  Jedu ke svému ex manželovi, jinak bych musela Silvestra slavit sama, protože celá rodina mi zemřela na nadváhu.
JÁ:      Musí to být pro vás těžké, slavit Silvestra bez rodiny.
ONA:  Není to tak těžké, sice se mi stýská, ale překonám to. *rozbrečí se*
JÁ:      Děkuji vám za informace a je mi líto vaší rodiny.
ONA:  Nashledanou.


Tak to byla menší reportáž, snad se vám bude líbit.

riki, Mrzimor

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)