Rozhovor s Mikynou Affinis

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Rozhodla jsem se udělat rozhovor s Mikynou Affinis. Tady ho máte, ať ji také poznáte víc.

Ahojky Miky,

1) Začnu otázkou, která se stane asi tradicí. Jak ses vlastně dostala na hrádek?
Ahoj. Na Hrádek jsem se dostala náhodou. Navštívila nás sestřenka a začala něco povídat o
hradbradavice.com. Údajně byla ve Zmijozelu a vyprávěla, jak to tam chodí a že tam nalezneme i osoby starší nežli jsme my. Nevím zda-li na ni někdo pamatuje, ale sestřenka byla Terik3333. Když odjela, tak jsem nad tím odkazem přemýšlela. Jak jen to bylo? Nejdříve jsem to nemohla najít, ale poté jsem konečně Hrádek našla!

2) Měla jsi nějakou kolej vysněnou a jak jsi spokojená s tvojí nynější kolejí?
Ano. Upřímně řečeno chtěla jsem do Nebelvíru a když jsem zjistila, že jsem se tam dostala, byla jsem šťastná. Ale vědět, že i v jiných kolejích jsou jiní a úžasní lidé, možná bych chtěla jinam. Přeci jen, když se na Hrádek někdo dostane, asi bude chtít do koleje, kde byl "Ten co zůstal na živu", jelikož je hodně populární.

3) Ve kterém jsi ročníku? Které předměty tě baví a které ne?
Jsem ve druhém ročníku a nejraději bych se vrátila do prvního, kde bych si udělala zkoušky ze všech předmětů a pak nebyla omezená. No, byla jsem vloni hold hloupá. Baví mě Péče o kouzelné tvory a Lektvary také nejsou k zahození. Jiné předměty jsou taky super, ale úplně mne neoslovily.

4) Co tvůj reálný život? Prozradíš nám věk, jméno a město kde bydlíš?
Inu, reálný život mám celkem normální, i když ne někdy vyhovující. Je mi 12 let jako na Hrádku a ve skutečnosti se jmenuji Jana. Přesné místo, kde bydlím, určovat nechci, nemám s tím dobré zkušenosti, ale dovoluji si říct, že bydlím někde mezi Kladnem a Slaným.

5) Co tvé reálné záliby a koníčky?
Rozhodně mezi mé záliby patří pejsci. Ráda se s nimi zabavím. Trénuji je nebo si najdu chvilku si s nimi jen tak hrát. Mám hrozně moc inspirace k fotografování, ale bohužel nemám foťák. Jak ironické. Ráda si pobudu ve světě fantazie, kde není skoro nic nemožné.

6) Máš sourozence?
Nemám. I když jsem si je jako menší přála, teď jsem dokonce ráda. Jedině bych uvítala staršího bráchu, ale to už neovlivním.

7) Jak se těšíš na Vánoce, máte už nazdobený stromeček? Živý? A jakou barvou?
Já letos Vánoce nějak neprožívám, asi jsem si to ještě úplně neuvědomila, že je to zase tady. Stromeček máme a jako každý rok umělý a vytažený ze skříně. Vždyť to stačí. Určitou barvou zdobený není, je to taková všehochuť.

8) Co míváte na Štědrovečerní večeři? Je to tradiční kapr?
My kapra nevedeme. Spíše nějaké řízky, ale tradiční bramborový salátek si dopřejeme. Jako dezert většinou míváme kompot.

9) Dodržujete nějaké zvyky a tradice?
Ne. My máme své vlastní. Zapalujeme prskavky a děláme obchůzku kolem celé vesnice, aby jsme viděli, jak krásně na Vánoce svítí.

10) Máš už všechny dárky nakoupené? Co jsi koupila?
Díky bohu, mám. Na poslední chvíli jsem koupila kočce nějaké značkové konzervy a taťka má jako každý rok ponožky. Mamka letos dostane pěknou svíčku a psík uvítá krásný obojek.

11) A nakonec, co Silvestr? Budeš ho slavit a jak?
Když jsem byla menší, měli jsme Silvestr se vším všudy, ale v poslední době mamka udělá chlebíčky a jednohubky, koukneme v rodinné atmosféře na televizi a o půlnoci si připijeme. Popřejeme sousedům krásný nový rok a to je vše. Na petardách si nějak nezakládáme.

Velmi děkuji za rozhovor. Přeji veselé Vánoce a šťastný nový rok.


Diggy Mourovatá, Nebelvír

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)