Pomozte nám, nebo umřeme hlady

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

 „Zima se rozléhá do všech krajů. Ze stromů vidím tu krásu, ale ze snění mě vyruší kručení v žaludku. Jsem lesní zvířátko, jsem veverka, ale veverka bez žaludů. Mám hlad, a pokud najísti nedostanu, tak hlady zde umřu.“

Toto vám vzkazuje jedna veverka z lesa. A určitě není jediná, kdo v zimě trpí hladem. Proto vás snažně prosím, abyste na naše zvířátka mysleli i v zimě a do korýtek v lese jim nosili žaludy, kaštany, stará jablka a tvrdý chleba. Oni to ocení. Přeci nechcete žít ve světě bez lesních zvířátek.

Je u vás ale problém, že se vám ty kaštany, žaludy a podobné zvířecí dobrůtky nechce sbírat? No, je tu jednoduché řešení. Pokud jdete ven a po cestě zakopáváte třeba o ty kaštany, tak sebou noste tašku a vždy to, co vám přijde do cesty, seberte. Snad vám nevadí se jen ohnout. A pokud byste se nudili, tak to můžete rovnou do toho lesa odnést.

Je plno cest, jak zvířátkům dopřát jídlo na zimu. Proto nebuďte líní a myslete i na němé tváře, které umírají hlady.

„Ano, ano, hlady umíráme. A znovu opakuji, jako jeden z tvorů z lesa: Myslete na nás, nebo budete jen vy a domácí mazlíčci, ale mi lesní už nebudeme. To říkám já, veverka.“

fabulus.girl, Nebelvír

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)