Perníkové Srdce

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Jednou jsem takhle přemýšlela, co mi chybí. Jaký dárek si ještě přát. Jaký dárek by byl ten nejhezčí, i když není na Vánoce i když není k narozeninám, či svátku. Prostě takový dárek, který se dá dát kdykoliv.

Přemýšlela jsem dlouho, ale nic mě nenapadalo. Už jsem si téměř začínala myslet, že nic takového, co by se mi líbilo, není. Teprve když jsme se jeli podívat na psí výstavu do Českých Budějovic mi došlo, co to je. A to jen díky těm stánkům, co tam všude byly.

Moji mamku přilákala vůně zmrzliny, ale já ve vzduchu cítila něco, co mi připadalo velmi hezké. Šla jsem za tou vůní, až jsem došla k samému zdroji. Ke stánku, který byl naplněný vůní perníkových srdcí a jejich krásou. A nyní jsem věděla, co je tím dárkem. Obyčejné perníkové srdce s různými nápisy, ale neodolatelnou vůní. Měla jsem co dělat, abych se od toho stánku odtrhla. Když jsem kolem něj znovu šla, tak jsem si jedno koupila. Ani se mi nechtělo sníst.

Pokud tedy někomu chcete dát krásný dárek jen tak a nevíte co, tak kupte právě jedno perníkové srdce. Uvidíte, že udělá radost jak na duši, tak i v žaludku, ale někdy i jen pohledu, pokud by ho dotyčný nechtěl sníst.





Je velmi lahodné, měkké a zároveň křupavé. Je to snad nejsladší, nejlepší, nejvoňavější a vůbec úžasná dobrůtka. Takže neváhejte a kupte někomu srdce. Uvidíte, že mu tím na tváři vykouzlíte široký úsměv.





fabulus.girl, Nebelvír

1 komentářů:

  1. Kleopatra Makedonská

    Miluju perníky. Vždy když jsem s rodiči na pouti, tka mi kopí perník v podobě nějakého zvířátka. Měla jsem perníkového sloníka, žábu a také myšáka. To že perníkové srdce je vhodný dárek, musím jedině podpořit, protože rodičům někdy jen tak koupím perník z lásky. Moc je to potěší a pak ho i společně sníme :-)

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)